ullared imån ! :D

hejsan sötaste ! ;D
jag har inte skrivit på jäääätte länge, haha, men jag har inte haft på datan :P haha, ehm, jag har typ varit iväg och badat och gått på premiären av ECLIPSE ! :D den va aaaaaaaaaaaaaaaaaaaas bra ! :D:D haha, lite tårar kom då och då, särskilt när bella träggade jacob, när han slogs mot vampyrer, haha, jag kanske inte ska berätta om ngn ska se den och inte har gjort det :P haha, aja, jag grät för.. jag vet faktiskt inte, det va sorgligt och jag vill inte att det skulle bli bella jacob, och inte bella edward.. haha, läder 4:e boken, och den är grym ! :D:D haha, aja, imån blir det ULLARED och tisdag famo sen så ska jag fira malin på onsdag, och på fredag blir det mirre :D haha, aja, nu så ska jag titta vidare på Miami Medical, ha det bäst! :D:D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥






Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: