SOMMARLOV ! :D (L)

SOMMARLOV ! :D ♥

SOMMARLOV ! :D haha, visst är det uuuuuuuuunderbart ! :D
haha, det är så sköönt ! hihi, fast vädret är PISS ! höhö, aja, först så va vi i aulan och satt och lyssnade hela tiden, sen så gickvi upp till klassrummet och gav Birgitta en present och fick några papper, sen gick jag Mirre Jossan Berra och Felix ner till donken och käka glass ! sen så gick jag och berra till skolan, men Mirre glömde sitt paraply på donken så felix och mirre gick tillbaka, och Jossan gick hem, såå aah, nu är jag hemma och lyssnar på musik, vid 2 ska jag till mina kusiner och käka tårta mm. höhö, aja, impn blir det studentfest hos grannen min och så kanske jag nanar hos eve fre - lör, på söndag fyller jag år ! :D sen på måndag ska jag va med M, L, E, K och J :) haha, och på tisdag fyller älskade Josefiiiiin år ! GRATTIS SÖTNOS ! och på onsdag så kanske jag och joss hitta på ngt, men vi får see.. höhöh, berra åker till Turkiet på lördag, HA DET BÄST ! hehe, aja, nu ska jag ta en macka ! ha ett underbart sommarlov ! :D

+ att det kommer vara sämre uppdatering under sommarlovet, för jag kommer va ute en massa så det blir säkert ba på kvällarna :D höhö

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

så här såg jag ut !


Postat av: Anonym

Superfin klänning!! Vart är den köpt nånstans? :DD

Skulle bli jättegla' om du svarar! ^^

2010-06-12 @ 16:35:29

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: