dagen har varit sjukt bra ;)

shuueee :)
dagen har varit sjuuuukt bra ! haha, skolan va helt okej, fast alla vikarier (stavning?) var sjuukt tråkiga.. -.-' haha, efter skolan åkte  jag och mamma och handlade på Maxi :) Sen så körde mamma mig till jossan, vi gick ut direkt och tog kort. Sen så mötte vi Johan Agge Martin och Ebbe. De cyklade i rampen medans vi tog kort, assu de är sjuuukt grymma på de ;) huhu, aja, sen så kände jag inte mina fötter för jag va sjuuukt blöt så vi gick hem så bytte jag strumpor och så gick vi tillbaka. Vi gick/cyklade till vip och alla köpte typ godis utom jag.. haha, ba för att jag har godisförbud xD haha, jag köpte tuggummi :) mahaha, sen så åkte jag hem åt och nu sitter jag här, och skriver :) mahahahah ! aja, dagen va sjukt kul och jossan är bäst (L)
ha den bra kväll :)

haha ba en sak. om ni undrar vf jag är blöt på knäna på korten så var det för jag satt på knäna när jag tog kort :P

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥



Postat av: jossan :-D

hahah, jag ser helt rolig ut på alla bilder (a)

men du får skicka dom bra bilderna du fick sen ändå :)<3

2010-03-29 @ 20:19:42
URL: http://jjoesfin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: