hej :)


hejsan ! tänkte slänga in en liten hiss&diss.
snart ska jag gå och lägga mig i mamma och pappas rum och sova. Jag ör sjukt trött och har fortfarande ont i huvudet... hoppas det går över. Stänger av datan nu oxå så jag kommer nog inte skriva med idag, men ni får ha det bra iaf :)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥




PÅSK PYNT !: Det är så himla gulligt och alla kycklingar är så söta ! :D



VÅRBLOMMOR !: Vem tycker inte om det ? haha, och så fort man ser ngn vårblomma vet man att sommaren är här snart! :D:D




SKINNJACKOR: Så otroligt snygga, och fina :) haha, passar nu när våren kommer :)

TWILIGHT SERIEN: Assu böckerna, så sjukt bra. själv så har jag snart läst ut 2:an :)

REMEMBER ME: Typ världens bästa film ?! :o





MIN HUVUDVERK: måste jag säga ngt mer ? -.-'

ALLA VATTENPÖLAR: skona blir sjukt blöta och man fryyyyser ihjäl !!!!!



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: