svar på tal :) (L)

Anonym  (lalalalallalalalalalala) om röstaröstarösta ..:

vad vill du bli när du blir stoor? :):)

svar: jag tror jag vill bli dagisfröken :) haha, jah ÄLSKAR barn och sånt. haha :)


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

hejsan söööööta :)
nu har jag kommit hem från slolan, lr kom hem för en stund sen, Tonår är inställt idag :(:(:(:(
buhuuuu :'( aja, så idag blir det plugg och mys, och så ska jag läsa lite oxå. 
JAG ÄR MEGA TRÖTT :tired: ba så alla vet, haha, gick och la mig jätte tidigt igår, och så hade vi sovmorgon i dag, ända så ör jag sjuuukt trött, ngn som vet va man ska göra ? haha, aja, nu ska jag äta ngt, sen så ska jag va inne på datan lite, sen blir det plugg. ha det bäst och sköt om er ♥

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: