godmorgon !

jag vet att jag inte skrivit på några dagar, men jag har inte orkat, ..

HEJESAN SÖTA !
nu har jag kommit upp ur sängen, ska duscha och äta frukost, sen kommer mofa och hämtar mig så åker vi upp till Media Markt och kollar objektiv, sen så ska jag inte gära ngt.. Igår och i fredags va jag på stan, köpte lite saker, ni kan få se bilder ikväll. slut på helgen är det snart.. buhu. haha. igår va jag på bio med plym :D:D:D:D LAST SONG. den va sjuuuuuuuuukt bra, och jag och plym hade sjukt kul, haha, och alla tittade på oss HELA tiden :oo lite små läskigt.. haha, och när vi tittade på filmen så grät alla och vi satt och gapflabbade ! haha, fast det rann nog några tårar nerför min och plyms kind.. höhöh. aja, ha det bäst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: linnea :]

jätte fin blogg:)

2010-05-10 @ 20:52:30
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: evabergsten

söt blogg. :)

2010-05-11 @ 16:10:36
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: