Heeej ;D

hejsan sötnosar, nu har jag ätit frukost, duschat och klätt på mig :)
Dagen igår va suuuuuuuuuuuper kul ! :D haha, köpte en t-shirt och ett linne :) (bilder kommer senare) jag ska oxå lägga in bilderna sen tonår lite senare, ska ba lägga in dom på datan och så.. höhö, just nu lyssnar jag på musik och jag har blivit kär i dessa:

E.M.D. - save tonight


 K'naan - Wavin' Flag


idag ska jag iaf på Rix FM festivalen med Mirre Felicia och Amanda :D det kmr bli suuuuper kul, så jag kommer inte skriva ikväll, och inte imån heller, för då ska jag på "vårfest" typ i kyrkan och sen ska jag till mormor och sen fixa lite saker med pappa mm.. sååå sry men jag kmr inte skriva då, men jag ska försöka hinna med ett kort inlägg ! :D haha, aja, ska iväg typ vid 5, vet inte riktigt när jag kommer hem. lite innan 10 tror jag, haha, jag ska lägga till en ny kategori från och med MÅNDAG : VECKANS SNYGGING ! :D haha, varje måndag kommer jag lägga in bilder på en riktig snygging :) haha, ni kan ge förslag om vi vill, för jag kommer inte komma på alla själv :s haha, men aah, det var nog allt, vi höres !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: