hejhejhej :)

shenaaaaaa :*

förlåt att jag inte skrev i går, men det åskade en massa och så hann jag inte efter skolan, aja, igår så var det då tonår, vi satt på taket och fikade ! haha, det va skiiit mysigt men läskigt, sen gick vi ner till lillen och "leeeeeeeeeeeeekt" sen så började det regna och vi satte oss under tag och började myyysa höhö, och sen så började de åska och vi kuuutade in helt skrikande och typ doog, sen kom mamma och hämtade och så blixtrade det och typ slog ner intre alls långt ifrån oss, sviin läskigt, sen kom jag hem och pluggade.. assu det va sjuukt läskigt.. jag HATAR åska... höhö, aja idag åkte jag och jossan till a6, myspys, köpte en body skolavslutningsklänning och nylonstrumpbyxor (stavning?) haha en otroligt mysig dag hade vi iaf, nu sitterr jag och har kollat klart på Legens of the seeker (stavning?) snart ringer mirre och då ska vi bestämma lite om imån, vi ska till Bankeryd och göra en massa sköjj, haha, sen blir det nana hos mirre och fota och mysa med hennes kattungar ! joh, för att Miss Mjau har fått 5 lr 6 st, söta små kattungar, ni vet hon jag var med på en bild och slickade mig på kinden (L) ni kanske inte kommer igåg, höhö, men nu så ska jag gåå..
ha det bäääst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: