hejsan sötnosar !

hejsan alla fina bloggläsare !

jag hann inte skriva igår, för jag spenderade hela dagen med Berra :) vi tittade på hennes musical och spelade och sjöng en massa ! och jag kan spela i have a drem på gitarr ! :D haha, den är väldigt lätt, D och A7 i versen sen D A7 och G, haha väääldigt lätt, hihi, men det är kul att spela ! :D hihi, aja, idag hade vi ljungarumstrofen och fyyyyh va jobbigt det va.. jag sprang/joggade/gick med Cassandra och Mirre, sprang på 1 h och 2 minuter, inte jättebra jag vet men jag klarade det iaf ! :D haha, och grattis till Hanna och Jossan som kom 1:a bland tjejerna i 7:an ! :D hihi, aja, idag blir det tonår, vi ska grilla och myyysa ! och jag ahr med mig kamerna så det kommer nog bilder på lördag, frö imån ska jag på Jönköpingsmarknad med Mirre Jossan och Berra och komemr därför INTE att skriva, ha det så bra :)

puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

mysmys låt :)
 



jag har nyss duschat och därför ser mitt hår ut som det gör :P



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: