shuuuue :*

hejsan alla söta, jag har inte hunnit och orkat skriva idag, höhö, jag har varit ute i trädgården hela morgonen sen har jag sovit typ, vaknade runt 1 inatt och kunde inte sova, vid 2 gick jag in till mamma och vi va uppe och drack lite och pratade, sen så gick jag och la mig, låg och skakade ... uuuusch ! läste lite och lyssnade på musik och tillslut somnade jag ! och så vaknade man ju självklart vid 8 .. aja, dagen i sig har varit kuuul :D haha, jag har sått en massa saker, höhö, och när jag skulle vattna gick slangen sänder och det sprutade ÖVERALLT :oo haha, mysig, .. aja, just nu gör jag tyskan, och snart ska jag sätta mig framför tv, igen imån ska eve nanna hos mig, för hennes mamma ska på ngn kurs och hennes pappa är inte hemmaaah. Vi kmr inte göra ngt speciellt tror jag inte, för hon kommer typ vid 5 ? och jag ska åka och ta spruta.. buhuuu.. mot TBE tror jag ? haha, ngt med festingbett iaf, ha det bäst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: plym

kunde du fixa min design ? :) <3

2010-05-03 @ 10:21:42
URL: http://pplyms.blogg.se/
Postat av: jossan :)

sv; asduktig ;)

2010-05-03 @ 11:57:16
URL: http://jjoesfin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: