:(

heej
näsan rinner som attan, tårarna rinner, jag känner inga lukter/smaker och jag har lock för öronen..
jätte mysigt, verkligen.. skit trött är jag oxå.. aja ! Konfan va jätte kul iaf, mörker dunken, bönbok, fika och prat :) haha, men jag ska nog lägga mig med en kopp te och läsa, men ni får ha det så bra !
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·
finaste bilden, älskar dig sötnos ! :D ♥

Postat av: Anonym

nu har jag slängt upp en liten frågestund på bloggen så passa på om du har nån fråga liggandes i bakfickan! :D

2010-11-21 @ 21:57:06
Postat av: Anonym

nu har jag slängt upp en liten frågestund på bloggen så passa på om du har nån fråga liggandes i bakfickan! :D

2010-11-21 @ 21:57:09
Postat av: sophia

oj dom där två var från mig.. (a)

2010-11-22 @ 20:51:06
URL: http://sophiafroden.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: