konfaaa :D

heej :D
har gosat framför tv:n ett tag nu och väntade på att min otroligt sega data skulle starta :P haha, kom hem från konfan för en stund sen, dagen va helt okej, va U2 konsert i skolan idag, jag tyckte de flesta låtarna var bra, men vissa va lite sega (a) men esteterna är sjukt duktiga ! imån ska vi bada :(:(:(:(:( fyy.. vi måste dyka oxå, och jag kan inte det !?!?!? får försöka, och hoppas att jag klarar det imån.. så nu ska jag ta fram badkläder och packa ner, sen ska jag ta ngt att äta och sen läsa igenom tekniken, ska oxå göra ett biologi test typ :D haha, fast det gör jag nog nu :P haha, o så ska jag duscha och raka benen ! haha, måste vara fräsch och fin :D
·
förlåt att jag inte skrev när jag kom hem, men konserten slutade vid 3, och jag va inte hemma förens 20 över, och så åt jag sen gick jag direkt till konfan.. som förövrigt va kuul :D haha, men ni får ha det så bra !
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: