stan med mirre :)

helluu :)
mirre åkte nyss hem, vi har varit på stan och myst :D
haha, hittade lite :D haha, skolan va helt okej, och assu shit, miranda är den roligaste männskan, jag lovar ! :D haha :D jag ska äta nu, sen ska jag titta på tv och mysa :D skit härligt att det är fredag ju! hihi (a) men jag har typ inget att skiva, haha, joooh, vet ni ? haha, det var så kul, mirre va as kissig när vi åkte hem, lr hon va det typ hela tiden, och så skrattade vi och flummade som vanligt :D hon ba: jag måste kissa, jag kissar ner mig annars :o Och så skulle hon sätta tig i en tunnel, men då skulle hon skämmas så mkt, och så satte hon sig i skogen, vid vägen, där ALLA kunde se :D såååå söt ! assu jag garvar fortfarande åt det ! Joh, det kanske låter jätte tråkigt, men ni skulle va varit med från början, och på hm :D haha, shiiit, gumman jag älskar dig ! :D men nu så ska jag sluta skriva om massa ointressanta saker och låta er gå tillbaka till det ni gör :P haha, ha det så bra !
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·
BLAAACCCKKKK
kofta m. blommor: NewYorker 199:-
vanlig kofta: GINA 199:-
tröja: MONKI 200:-


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: