te är livet ! :D

Heeej !
·
sitter och dricker en härlig kopp te ! så sjukt gott är det ! vårt internet funkar inte på min data så jag sitter vid pappas gamla skrutt :D haha, skit seg är den :o
nu har jag duschat, haft ansiktsmask, målat alla naglar och smörjt in mig, sjukt mysigt vare :D haha, nu ska jag lägga mig i min varma säng (jag fryyyser sjukt mycket just nu !) och läsa lite, sen ska jag sova, imån är det skola och när jag kommer hem ska jag plugga fysik och tyska.. jag hade det jätte mysigt hemma hos momo och mofa, haha, och pontus, han är så söt ! :D Johan har stukat foten och assu shiit, det är skit svullet, haha, men det ser rätt kul ut (a) nee, det är synt om bror min ♥ aja, ni får ha det så bra !
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: