hej !

hejsan ! sitter och pluggar som vanligt, provet idag gick la bra, failade på sista frågan.. :(:( menmen, jag får säkert godkänd iaf :P mamma och jag kollade på skor idag, hittade inga, för jag har mina jäv*a inlägg som gör att jag inte kan ha några skor i hela jäv*a jönköping!  jag får askfh öaiseyöthlzdfhvj,xh cv seriöst, jag provade typ alla skor i hela butiken, de glappade för jag kom upp för kångt med hälen, jag får inte plats med foten för alla skor är för små, jag har så otroligt fula och stora fötter så det ser ut som om jag typ 89 i st. när jag provar dem -.-'' jag får ryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyck ! NGN som har problem med sina fötter och kam berätta var man kan köpa skor utan att man måste ha st 40 för att få plats med foten ? BERÄTTA SNÄLLA !

-


NU ÄR JAG GLAD !
haha, förlåt, va ba tvungen att skriva av mig, sen har man typ två prov i veckan fram till lovet och jag tror jag stressar ihjäl mig ! och så ska man ha 100 läxor till det oxå ?! aaah ! haha, jag köpte iaf ett täcke ! för jag fryser skit mycket när jag sover, så nu köpte vi det tjockase som fanns på IKEA :D men jag ska fortsätta plugga, nu blir det hjärtat och blodet! wihuuuu ? höhö, ha det så bra !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

hihi, väldigt gullig bild !
SAKNAR MALLORCA !!!



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: