hemma hos kusinerna :)

hejsan !
sitter hemma hos kusinerna, Atti och Miriam har fyllt år :D Miriam är 93 år :D erkänn coolt ? hon är piggare än va jag är .. hihi, jag mår inte toppen just nu, har ont i hela kroppen och är jätte trött.. har legat på värmedyna i en timme, känns lite bättre, men inte mkt, igår va ja på a6 med Mirre, köpte en skjorta, en bh, en ring, ett armband och ett par skor :) ni får bilder på allt imån :D haha, jag ska plugga hela dan i mån oxå, tyskaprov på fredag, sen har vi svenska och ngt mer prov, jippi.. nu sitter jag och käkar salta pinnar, vi har ätit underbart god mat ! :D haha, atti är grym på det (y) men nu ska jag va lite social och stänga av datorn, hihi, ha det så bra !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: