KANELBULLENSDAG ! :D


börjar inlägget med en härlig bild på kanelbullar ! :D (bild från google)
jag sitter och pluggar som vanligt, det känns jätte tråkigt, jag skriver att jag pluggar i varje inlägg, men vi har ett eller två prov i veckan fram till lovet, så jag måste plugga ! :P haha, nu på onsdag har vi geografi prov, sen nästa vecka har vi musik redovisning, matte prov och så ngt mer :P haha, jag orkar inte hämta min logg bok :P hihi, jätte kul iaf... -.-'' min mobil är sönde oxå, min mitten knapp lossnade för typ tio minuter sedan :P haha, men nu ska jag fortsätta plugga på älvar i norden.. ha det så bra !

puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


nya tröjan från MONKI ! :D



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: