klippa lugg ?

hej!
sitter och lyssnar på musik, har gjort klart historia uppgiften, vi skulle skriva om franska revolutionen :) Ska inte lämna in den förens på torsdag, men jag vill vara klar med den, för vi har ju svenska och fysik prov, och så vill jag har lite fritid :D imån så ska jag sjunga i kyrkan, ska öva lite på låtarna innan jag sätter mig framför tvn :) nu sås ka ni svara på en fråga !
ska jag klippa lugg ?
jag behöver verkligen klippa mig för mitt hår är jätte slitet, några säger att jag ska, några inte.. hjälp mig ?!
och sen är det något ni vill att jag ska skriva i i min blogg ? så säg gärna till !
I veckan ska jag ner till stan ngn dag, se det nya Monki och köpa en tröja :P Och snart är det HÖSTLOV ! :D då ska jag va med kompisar och åka till Ullared ! :D hihi, men ni får ha det så bra !
puuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: