If you ever loved somebody put your hands up (hands up)

hejhej
-
har fixat lite saker i mitt rum idag, städat bänken med smink och flyttat min spegel :) och tagit lite småroliga kort :D haha, jag ska plugga till fysiken, och gissa om jag inte glömt tyska böckerna ?!?!?!?!?!? :oo prov i tyska på fre :s men det kommer säkert bli bra, och det här köpte jag:
-
fick ingen bild på skorna för batteriet tog slut :P ni får se dom ngn annan gång :D
-
-
-
allt är bra med mig annars, mår lite bättre, men har fortfarande ont i armar och ben, säker influensan på g.. whiiiii -.-' jag hade iaf jätte kul igår, tittade på bilder och filmer från mallorca, haha, jag är skit tjurig på planet dit, så jäkla rädda va ja ! trodde seriöst jag skulle börja gråta, och pappa och mats som satt och retades hela tiden, ne uusch! haha, ni visste la att det var första gången jag flög ? tyckte det va skit mysigt ! :D på vägen hem satt jag johan och pontus och spelade kort :)
JAG SAKNAR MALLORCA SJUKT MYCKET ! <3
-
ska fortsätta plugg nu
-
puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: