mallorca del 3



så däär, det var lite mer bilder iaf ! :D haha, jag har tagit typ 600 bilder, och jag kommer inte lägga in alla,
:P haha, jag har pluggat... imån är det skoljoggen :) ehm, jag skrev inte när jag kom hem för då var jag ute och tittade på när mofa och byggsaken byggde :D haha, det börjar faktiskt likna ngt nu, lr man ser att det ska bli ngt ist för dett stort hål :P haha, sen vare juniorerna, kom hem typ halv 8 - 8 ? haha, sen har jag ba pluggat .. men allt är bra, trött som satan ! :oo haha, men jag ska bara på toa och ta ett glas vatten, sen ska jag lägga mig och läsa :) haha, men ni får ha det så bra ! :D
imån ska jag plugga som en häst till provet, jag kanske skriver ngt kort, annars så vet ni vad jag gör :P hihi :D:D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



haha, man ser att jag är trött på andra bilden ! :D:D ♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: