skelettet ger stadga och skyd.. blablabla..

Hallooooooooj ! :D

haha, kul runbrik vah ? :D haha, sitter och ska göra läxan, har nyss läst igenon några sidor om skelett :P haha, imån åker vi. är så sjuuuuuuuukt nervöööös ! :ooo haha, skolan va helt okej iaf, bara det att mina tunna leggins gick sönder, första gången jag använder dom .. haha, men nu ska jag se till att få klar läxan ! :P haha, sen ska jag duscha, raka benen, smörja in mig, plugga tyskan och läääsa ! :D haha, läser en sjuuuuuuukt bra bok asssu :D:D haha, en vampyrbok såklart, tror jag har nämt den ngn gång :P haha, ni ska få "dagens vill ha" när jag är klar med läxorna :P haha, men ha det så bra och sköt om er ! vet inte om jag kommer skriva imån, :ss så jag säger HEJDÅ ! jag är tillbaka fredag den 17 om jag inte har fel ! :P haha, hittar jag ett internett café är det självklart att jag skriver ngt litet :P haha :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: