skola, sång, konfa och mirre :D

hejsan, idag följde mirre med mig hem :P och simon oxå ! :D haha, vi åt, och sen så åkte jag till sången och mirre och simon cyklade ner till ICA MAXI och köpte godis och kolasås till tårtan vi ska baka imån ! :D Jag Mirre Simon och Felix :D haha, imat jag har godisförbud ska de riva morötter på min ?! haha, neh simon vill det, men jag vill ha blåbär, jordgubbar och mango o en massa gott ! :D haha, när jag och mirre va hemma så åt vi och sen så pluggade vi lite och sen åkte vi till konfan, myyys :D haha, vi va indelade i grupper och gick runt och gjorde roliga saker, sen va det stilla stund, och då sjöng Jonna, hon är duktig ! :D haha, sen när vi kom hem så va mirres pappa här, och då fikade vi lite :D haha, mamma hade bakat äppelkaka, och då fick de smaka :) haha, de åkte för en stund sen, och nu ska jag titta lite på idol, sen ska jag plugga lite till och sen ska jag sova, för jag är mega trööööött ! hihi, ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: Felicia

HAHA, louise du skriver ''haha'' i början av varje mening x'd

:D <3

2010-10-02 @ 17:10:46
URL: http://Halynette.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: