you know shes fire, fire...

hejsan, FÖRLÅÅT ! :oo
men jag är inte så där jätte pigg .. har fått värsta föklylningen, as ont i halsen, och nästan feber.. :( men jag börjar må bättre ! :D haha, mamma pappa och mofa är ute och river altanen :P haha, ehm jag försöker få min ipod att funka.. och så försöker jag lägga in musik :P hihi, men jag har typ inget att skirva nu :P haha, förutom att jag är ledsen för att jag inte skrivit.. men ni får ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


sjukt fin bild på mirre, och det är typ läskigt att se henne i blont hår ! :oo haha, (hon har färgat det brunt) :D


Postat av: Johanna

sv: Tack :)

2010-09-04 @ 19:09:03
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: