Dag 02 – Mina resor

jag har inte rest så mycket, iaf inte varit utomlands.. när jag va mindre hade momo och mofa husvagn, så varje sommar bodde vi i den någonstans i sverige :) när momo och mofa sålde den så va vi mycket på öland, com jag älskar! jag har varit i norge och danmark och mallorca :D haha, när vi va i norge bodde vi i lysekil (i sverige) och åkte över till norge och tittade på ett typ nästan slott :P haha, där någon svensk kung dödades tror jag :P haha :D i danmark va det ju självklart LEGOLAND! :D vi bodde i ett sjukt stort och fint hus! hela släkten! :D tror vi firade momo och mofas bröllopsdag sist vi va där :) japp! haha, förra året va jag i mallorca, vilket va underbart! har ni följt bloggen ett tag så fick ni se massa härliga bilder fårn mallis! :D hihih, i år ska vi kanske till London, och så har vi eller ska hyra en stuga nån stans med momo, mofa och kuseinerna, sen ska vi nog till stockholm (har aldrig varit där..) japp, det var nog allt, kan ju berätta att senare i livet vill jag tågluffa genom europa och åka till USA :) jaa :P haha, det var nog allt :D
·
·
JAPP! :D haha, och idag är det ju valborg, hur ska ni fira det? :) själv ska jag med ett underbart gäng grilla och mysa :) så vi ska träffas vid 4 och köpa mat och en massa gott :) mirre sover då här och åker hem tiditg imån för hon ska färga håret :P haha, men men, jag ska ta något att äta för jag har ännu inte ätit någon frukost, satt och sorterade alla mina smyckes saker :P hehe :D men ni får ha det så bra! :D
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·

Postat av: Dessi!

Hejsan =) Tack så mycket, vad glad jag blir! Och detsamam till dig, super fina bilder i headern=)

2011-04-30 @ 17:01:21
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en bra valborg :)!

2011-04-30 @ 21:50:11
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: