HEJHOPP

malin<3 om hallå, på väg hem från en härlig promenad/fotorunda :) ska ut och lägga mig i solen, och ni får dö bild sen i tisdags ;-):
lollo jag har tröttnat på din header kan du inte ta och fixa en ny? :) ETT STORT TACK OM DU GÖR DET:)

heeeeej :) haha, jag ska fixa ny :D så fort jag har bilder och tid :P PUSS
-
-
-
HEJ! :D SOLSOLSOL! :D underbart ;) låg ute igår och fick en liten rand ;) vill ut idag oxå, men det är typ kvavt ute lr ngt? .. hehe aja, MIRANDA sov här inatt, det va konfa igår och så följde hom med hem vi hade väldigt trevligt :D lr.. jag hade det :D haha, gjorde ansiktsmasker satt i fotbad och hade det allmänt mysigt, somade runt halv 2 inatt, så lite trött är man.. hon åkte hem vid typ 11 för vi ska fira min kära fader idag, släkten kommer vid 2, så nu ska jag hoppa in i duschen om jag orkar, känns lite onödigt för jag gjorde det igår.. menmen, då ska vi äta gott sen mysa :D haha, han fyller inte förens 28 april, men mamma tyckte det blev stressigt med konfan och alltsånt dåe! nu har ni fått veta det, och jag tycker det är väldigt viktigt att alla antecknar detta!!! ska visa er vad jag köote i ullared om 20 min eller ngt, ska hjälpa mamma duka och bara lägga in dem i min sega/idiotiska dator. Hej svejs så länge! PÖSSS ♥
·
NEW BIKINI (Y)

Postat av: malin

okeej :)<3

2011-04-23 @ 00:06:42

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: