rubrik :)

hallo :)
hehe, seg uppdatering, ja vet, men jag har inte orkat eller, joh, jag har ju det men, hehe assu jag vet inte :P men nu skriver jag iaf :) hade det väääldigt mysigt med mamma och mormor igår :) åkte till kristine kyrka och tittade på körer och ett typ band som sjöng u2 låtar, riktigt duktiga! :D och det va väldigt tufft ;) haha, efter åkte vi till maxi och köpte lite mat och glass :) haha, jag köpte en sallad och mamma och momo delade på en paj :) köpte min första ben & jerry glass :D haha, jordgubb cheescake, skit go :D idag va jag i kyrkan, fastefest :D väldigt mysigt, har slappat och tittat på tv sen dess ;) men nu får ni ha det så bra! ;D ooooh, igår städade jag mitt rum ränsade ut alla lådor och sånt, och till jul så ska jag kanske göra om rummet, har fått lite ideér ;) hehe, men ni får ha det så bra! D:
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: