eeeeeeeeeeeeeeey oh.

Love om nu är jag hemma och här får ni bilder på det jag köpt :):
hade tänkt å köpa den foundation, är den bra? :D
å vilken färg har du? :)
vore tacksam om du ville svara :D
PUSS
svvaaaar: Hej ! :D jag tycker den är grym! :D haha, jag har golden 75 :)
puuuss ♥
·
♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣
·
god morgon ! :D
har nyss kommit ut ur en härlig dusch :D nu ska jag föra håret och dunka musik (y) sen ska jag städa mitt rum :D runt 6 kommer mirre hit och då ska vi typ äta :P sen så åker vi till berra :D as härligt! haha, men ni får ha det så bra !
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·

Postat av: LOVE ~

ja köpte den sen igår ! :D

fast den ljusaste färgen, den är skiiiit bra ju, man blir jätte fin i ansiktet ! :D

2011-01-06 @ 13:13:45
URL: http://lovehvernersson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: