mahahah :D

nu är jag ÄNTLIGEN hemma ! :D
haha, när vi va klara i kyrkan, runt halv 6 gick jag till kusinerna, och så åkte vi och kollade på när Filip spelade match :D as grymma va de i första matchen, det blev 3-4 :( men det sista målet skulle inte varit mål :o för bollen var aldrig inne! :o så det skulle blivit lika.. haha, sen så spelade de en till match, och när pappa och jag åkte därifrån ledde de med 0-2 ! :D haha, vi åkte och köpte PIZZA ! :D as gött (y) haha, så nu har jag slafsat i mig en halv kebab och är propp mätt ! :D nu ska jag läsa och städa lite smått, mamma och ja va på bibblan innan, och så lånade jag bakom stängda dörrar :) vill låna den lille fången, men de hade inte den, så hon som jobbade där skickade efter den, så vi får se när den kommer :P haha, aja, ha det så bra ! :D
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: