chaaaaaaaaaaaaa - ett tag sen, men nu skriver jag igen! :D

hallojsan! datorn min är hos pappas kompis som försöker göra något åt problemet.. sååå jag är fortfarande utan dator.. MEN jag har en underbar bror som har en dator, som jag IBLAND. får låna :D haha, min vecka har varit o kommer vara underbar :D
·
måndag - chill o mys med finaste miranda ♥ bio med bror och finis ♥
tisdag - chill o mys med hajärtegullet cassandra ♥ sen film mys med sveriges bästa granne! MALIIIN ♥
onsdag - städa o packa, BIO med malin (haha bio igen :D) ♥
torsdag - SLAPPA - packa, myyysa ♥
fredag - HIGH CHAPARALL! med tha bäwstis mirandut :D heheh :D ♥
lördag - bye bye jonkoping. ♥
söndag - myyyyyyyyys ♥
·
ser rätt gott ut vaaaah? ;);););) hehe, men nu ska jag ta något att äta, om ca en timme kommer atti o dom så ska vi åka upp til axamo o springa/jogga/gå :d haha, men ha det så bra! PUSS ♥


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: