du ser inte ens att jag försöker

vakna - film - club dread - film - no strings attached - laga mat - fort. på no strings attached - klippa gräset - måla - ta bort färg - tigga godis från bror - datorn. japp min dag kort(?)fattat :)
·
hehe, har hunnit med rätt mycket tycker jag, och klockan är bara lite över fem :D hehe, ska nog titta på en till film, försöka få mer godis av johan :D haha, för när han va i göteborg m. klassen vann han och några kompisar en jävla massa stjärnvinster haha, så han har massa hemma :D:D kan ju också berätta att jag har fått blåsor på min hand av penslarna.. bu. hehe, men ha det så bra! :D PUSS ♥




Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 17:13:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: