man är kung om man spelat sönder fest i hela huset (y)

" nu ska jag peta näsan "
" jag måste fisa! "
" jag kan kissa i en kopp "
" gå ut o sätt dig "" tänk om det kommer nån "
" jag kan inte lyssna på den mer, jag kan inte lyssna !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? "
" ojojojo, nu bränns det "
" ääääääh "
" vad ska vi skriva mer? "
" HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAH  - k "
" (tyst) han har skrivit..... "
" (högt) HAHAHAHAHHAH! högt inom parantes :D "
" (redig funderare) kli på nosen "
" aj.. "
" aj, vadå aj? (pekar på knät) AHAHAHHAHAHHAHAHAH! :D - k "
" SKRIV INTE, INTE SKRIV "
" skriv till den andra personen IN THE AIR AIR "
" aah, med prick över åået :) "
" konstigt ljud från magen.. "
" (tyst) ohmeen, va ska du skriva nu?.. "
" jag snattade mig själv "
" fladdrande näsborrar "
" lång tunga fladrande.. "


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: