ska ut i solen snart, behövde bara en liten paus :P

japp, så ligger det till :D haha, vaknade lite över tio, duschade och fixade mig o sen cyklade mamma o jag till stan, först till bibblan och lämnade tillbaka två böcker och lånade också två nya :) sen gick vi in på monki och tittae efter ett linne (som inte fanns kvar :'(..) sen in på h&m o köpte ett par svart shorts, vill också ha dom vita, men de är slut överallt! annars får jag beställa! hehe, sen åkte vi till öb o köpte massa saker :P hehe, sen hem, ich nu har vi bakat massa till min födelsedag o skolavslutningen m.m och så har jag legat ute i den underbara solen ett tag, haha, jag typ dog så ja va tvungen att gå in en stund, men NU SKA JAG UT IGEN! :D haha, ha det så bra! PUSS ♥
·
bikinin var ett fynd på jönköpings marknad / tio kronor!
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: