please excuse me I don't mean to be rude, but tonight i'm fucking you

·

hejsvejs, efter skolan åkte jag, miranda, cassandra och jennifer ner till stan och år semlor :) skit mysigt och väldigt gott :) gick på stan en liten stund och fick med mig en tröja hem, sen åkte vi hit, mirre åkte hem och jag pluggar så det ryker om hjärnan min! dunkar musik och äter godis, inte så fel :) haha, tjockis :D haha, men man lever ju bara en gång, som vi vet iaf, så man måste ju gotta sig då och då? ;) men jag och mirre ska börja ett nyttigt liv imån :D haha, får se hur det går.. hehe, men nu ska jag fortsätta plugga, ha det så bra!

·

puuuuuuuss ♥♥

·

 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: