we're paying with love tonight

hallo där kött och blåbär! :D hehe, kul.. men jag sitter här i mitt vita och gråa kök och tuggar på ett skit äckligt tuggummi, men mirre sa att man kan tugga så mycket så det blir rinnigt, haha, och självklart måste man ju testa! :D ska läsa lite fysik och läsa igenom kemin tills på fredag, har sketa ont i foten, för mirre och jag brottades typ, hehe, så trillade vi (hon) på mig, och då vek sig min fot och fela knät och benet knäcktes till.. inte jätte skönt :P assu tuggummit är verkligen inte gott... aja ha det så bra! :D
·
puuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·
gulligt :)

Postat av: cassie

du gullfisen, du måste hjälpa mig med en saaaakkk.... hihihihihi, när du har tid. logga in på msn då, PUSSSS! <3

2011-03-14 @ 20:01:04
URL: http://cassandramarouki.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: