Dag 03 – Min familj

min familj är fantastiska!, jag älskar dom av hela mitt hjärta! min mamma heter anneli, pappa heter åke och bror min heter johan :) jag kan prata om allt och alla med alla i min familj ♥ dom är helt underbara! ehm, jag kan intge så säga så mycket mer utan att som är skälet till att mitt hjärta slår ♥ jag älskar dom! :D
·
·
HEJ :D hehe, assu kvällen var helt underbar :) hade otroligt kul med alla, mina skor gick dock sönder.. så mamma och jag ska åka upp och köpa ett par nya :P haha, idag ska jag titta på film och plugga.. det var kallt ute så inget solande idag.. ehm, vill ni se bilder från kvällen får ni gå in på min fb, för jag orkar inte lägga in dem här :P tar så otroligt lång tid :o hehe, men ni får ha det så bra! :D
·
puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·

Postat av: Dessi!

Hur var din valborg?:D

2011-05-01 @ 21:07:09
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: