Dag 07 – Min bästa vän Dag 08 – Min musikstil

min bästa vän är miranda, hon är som en syster för mig och står mitt hjärta väldigt nära :) hon är underbar och jag kan öppna mig och prata med allt om henne, hon är en klippa, hon stöttar mig alltid och jag kan gråta på hennes axel om någat är svårt eller jobbigt, vi bråkar ibland men blir alltid sams igen - som systrar :D jag älskar henne!
·
·
min musikstil - jag gillar nästan all musik :D haha, tar åt min väldigt mycket av vad andra tycker är bra och va de lyssnar på :D haha, men inte hård rock och läskig musik :P p3 och rixfm lyssar jga mycket på :P haha, ja, min musikstil typ :P :D
·
HEJSAN!
allt är bra :P SJUKT NERVÖS! .. konfa imån ju :P haha, skolan va helt okej, ehm. jaa :P haha, ska duscha o ha ansiktsmask och massa saker nu :D haha, först ska jag vara med min underbara lillebror :D PUSS


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: