många inlägg på rad :s

hehe, skolan - lyssnade på typ musikal .. - stan - hem - STÄDA (har blivit sjukt fint nu! :D) sååå .. har inte hunnit skirva, men här har du ett till svar tilly :)
·
·
GE INTE UPP! :o vad du än gör! ge ALDRIG UPP! men vf han inte svarade var kanske för att han inte va "inne" på fb, om du fattar va jag menar :P men det är ju inget problem om han är äldre? han är mogen och inte fantig hela tiden :D joh, han kanske tycker de är snyggare, men jag är nästan 100% säker på att DU har något speciellt som gör att han kommer börja gilla dig! TA STEGET! fega inte ur, bara gör det! jag lovar, du kommer tacka mig! även om det gick dåligt kommer det göra dig till en starkare person! FEGA INTE OCH TA STEGET! :D PUUUSS!
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: