svaaaaart till tilly! :)

hej tilly :) jadu.. när det gäller idrotten så ska du fortsätta jobba hårt! jag vet inte själv hur det är, men fortsätt kämpa, för det kommer gå bra! livet är inte alltid bra, men man kan alltid göra något bättre av det! När det gäller ditt killproblem har jag lite mer erfarenhet.. hehe, har själv varit i samma situation och är i en just nu oxå :s det verkar som om du verkligen gillar denna pojk och jag tycker du ska satsa! gå fram och prata med honom! säg inte hur du känner det första du gör, utan börja prata med honom, be honom vara med dig och dina kompisar, träffa honom och försök lista ut om han vill samma sak, det kan ju leda till något väldigt bra! pratar du med honom och han skiter i det, bry dig inte om det, du gjorde allt du kunde och det är bara hans förlust, man lever bara en gång, så man ska göra det bästa av livet! våga ta risker och chansa, vissa kommer gå år helvet och du kommer må daligt av det ett bra tag, andra kan förändra ditt liv till något underbar! våga chansa, satsa och ha kul! både med killar och idrotten! hoppas det hjälpte lite, annars så får du klaga så kanske jag kommer på något annat, och pratar du med honom vill jag gärna veta hur det går! :D jag håller tummarna för dig och önskar dig lycka till! PUSS!!
-
-
-
-
HEJSAN :D
SHIIT fattar ni att det bara är typ 10 dagar kvar i skolan! :D:D:D helt sjukt! och det är inte alls långt kvar tills jag fyller år! WIIIE! :D tänkte bara så här, att nu så är man mest ute på dagarna och hinner inte blogga så mycket, men vill ni ha en veckansblogg eller frågestund eller något, säg bara till! :D hihih :d idag slutade vi halv 3, åkte hem till evelina hämtade mitt linne och lånade 2 koftor :D så snäll är plutten ♥ imån är det elevensdag och då ska jag göra en teknikuppgift och hoppas att jag får MVG i slutbetyg :D:D sen så ska jag sjunga och sen hem o slappa! :D så gött, nästan inga läxor - LIVET! :D hehe, ska lägga upp dag xx snart oxå, men först ska jag på toa! för jag kissar snart ner mig :s hhehehhajjaskfhjhf ja.. PUSS
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: