tjaaaa

japp, nu va man konfirmerad, skult fort gick det, och jag kommer aldrig glömma detta! :D många minnen från detta år har lagrats in i min hjärna, kommer inte glömma konfirmationen 2011 - 7-8 maj, nejnej, det kommer vara kvar ett tag :P haha, igår firade vi, lr va man ska säga :P haha, släkten + malin och hennes mamma kom på dagen, vi åt exotisk planka och tårta! :D mums, fick pengar, en väska, en plånbok, 2 halsband, ett par öronhängen, ett armband och en nyckel ring :) väldigt tacksam för dessa gåvor! :D haha :D på kvällen kom mina söta och fina grannar in med blommor, och då åt vi tårta (igen) så jag blir inte förvånad om jag gått upp efter all mat och alla tårtbitar! :P haha, sen gick dom hem och jag somnade direkt typ :P haha, försökte titta på ngn film med johan men det gick inte :P haha, aja, nu ska vi äta lite sen ska jag vara ute och njuta av värdet :D dag 9 och 10kommer efter maten! PUSS ♥♥
·
här får ni bild på håret, klänningen och ett halsband som urgulliga anki och anilla gjort och gav till oss konfimander :D
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: