du lyser upp min dag!

HALLLLLLLLLLLLLLLLLLO
så jääääävla möe plugg! helt sjukt. MEN jag är fett taggad inför tordag och har mitt liv i ett par hörlurar, så  det rullar på fint! :D va ju på bäckadal idaaag, hade blomterbindning - faktiskt riktigt kul det krävdes en jäkla massa tålamod och småpyssel - som jag är bäst på ;) (inte) men jag fick till en hyfsad bukett eller blomsterbindning ;) hehe, det ser så lätt ut tycker ja, men det är ju skit svårt :P haha, aja, efter åkte jag och mirre och käka kebab tallrik.. gott? JA! hetl underbart? JA! nu ligger tyska böckerna i sängen med en massa papper och skit med glosor och meningar på, så jag borde nog släpa mig de tio centimeter det är från skrivbordet till sängen, innan jag fastnar framför facebook eller något.. hehe, men hare gött! PUUUUUUUUUUUSS ♥
·
ich liebe dich ♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: