hejsaaaaaan :)

hallihallo! har inte hunnit skriva så mycket.. sorry.. men från klockan ett igår så övade jag till invigningen av spira!! fett kul var det! :D kom hem lite över sju, då var det tjocka sockar som gällde, täcke och filtar! hehe, trodde mina fötter skulle vara blåa när jag tog av skorna.. MEN det var de inte! haha, och idag har jag tillbringat morgonen på per brahe gymnasiet! har lyssnat på helt fantastiska uppträdanden och blivit ännu säkrare på vad jag ska gå! känns as härligt! skolan verkade helt underbar och lärarna jag pratade med var goooooaaaaa! :D hehe, nu har mor och far fixat en väldigt god kvällsmat - kyckling wok och ris! så hare gött allesammans! PUUUUUUUSS ♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: