ååååååh va du är snyyyyyyyyygg! :D

glad chey här!!!!!!!!!! min dag belv typ 1000000000000 gånger bättre när en viss person gick igenom dörren idag på praon. HELL YEAH! FETT taggad för ku ikväll! haha, vi ska inte göra något speciellt. men ändå... eller stavas det endå? nää. eller? HAHHAHA. va på stadsbiblioteket en snabbis innan jag åkte hem :) träffade en ms isabelle som jag inte sett på typ 9428 år? treeeeeeeeeeevligt. här får ni lite bilder som jag tog för ca 10 min sen :) PUUUSS ♥
·
det regnade när jag gick från bussen...
·
men jag är fett glad ändå!!!!
·
·
så här ser även min outfit ut idag ;)
·
och nu ska jag jag roa mig med detta! 
VARNAR MINA LÄSARE FÖR UNDERLIGA MINER!
·

Postat av: Emma

kan ju säga att det va ett bra tag sen man träffades :) får la ta o göra det snart ? :) hör av dig :)

2011-10-26 @ 20:51:13
URL: http://jpbruuuden.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: