what are words if you really don't mean them when you say them?

jag har dött idag, o vaknat till liv igen - ROBERT (min man som jag ska gifta mig med!!!!!!!!!!!!!!) kommer till stockholm. nu dog jag igen. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. FÖRSTÅR NI LYCKAN SOM RUSAR GENOM MIN KROPP?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?. inte jag heller.

nog om min man, nu ska vi prata om mig! JAG MÅR PRIIIIIIIIIIMA. ska fixa och trixa lite tills tomorrow sen ska jag ta en stor fet dejt med sängen och hoppas den går riktigt bra! hare götttttt!!! PUSS ♥
·
DAAAAAAAGENS:
tröja/gina linne/gina leggins/h&m halsband/present armband/present ring/h&m
(tröjan är från bikbok men ingrå inte i dagnes, men det var feeeeeeeeeeeeeeeett kallt!)


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: