ni är bäst

TJOHO!!
nu är jag inte en tjej på ljungarm längre, nepp, för jag går på pb. VÄRLDENS bästa skola. min klass är svin bra! o jag lever livet varje dag. att få spela o sjunga och lyssna på fantastiska människor är helt underbar. det var min dröm o nu är den sann. 
jag va på tallnäs fre-lör. där hade jag det bara allmänt gött med fina människor! och jag ber om ursäkt för dåligt bloggande, men jag har en såndär bra mobil med internet på nu så jag har ingen anledning till att vara inne på datorn. och då undrar ni kanske varför jag inte bloggar från mobilen, svaret är enkelt. det går inte. har testat allt och det funkar inte! hahah
mitt liv är förövrigt kaos. jag vet inte vad som är in eller ut eller bra eller dåligt. DET ÄGER. jag bara lever o skiter fullständigt i alla som tycker illa om lilla maj! hare mega gött och ta hand om era nära och kära. och krama dina vänner lite extra hårt o länge när ni ses igen, för livet blir tuffare när dom är borta. DET SKA JAG GÖRA PÅ MÅNDAG! krama alla som bara den! HIHI... hare fint! PUSS
 


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: