svar och gårdagen!

Ellen om details and mellis:
Shiit vilken snygg tröja, vart har du hittat den? ;) bra blogg :D
TJOOO! tackar ;) haha, köpte den på cubus i somnar :) tack! :D
·

·
halli hallå! igrå spenderade jag dagen med min underbara familj! vi bowlade och åt på jensens :) i fredags var jag hemma hos madde och körde amnesia! :D svinigt kul! hahha, musse var grym och jag satt och skrek.. haha! madde var osocial.. hihi ;) men det var sköjjjj! idag är det plugg och fix dag! ska duscha, måla naglarna mmmm. här är lite bilder från gårdagen! PUSS
·

Postat av: Anonym

godmorgon! nu är veckans blogg avslutad, kika in på min blogg för att se om det var du som vann och den nya omgången hittar du här:

http://hannalovisasol.se/2012/march/veckans-blogg-1.html#comment

2012-03-12 @ 08:05:04

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: