every night in my dream, i see you, i feel you.

hejsan fina bloggvärl. det är första oktober idag. det betyder att jag får äta GODIS OCH KÄKA CHIPS IGEN!!! så gissa vad jag gör? joh jag ligger med en chokladkaka i sängen och tycker synd om mig för att min penna läcker och jag har färg överallt. imorgon ska jag köpa en fet chipspåse, dipp och tjocka min framför en film omgiven av läxböcker och annan skit. japp. det låter helt underbart (om man bortser från läxorna) på tal om blåbar så har jag skaffat mig ett par nya byxor, lite trosor och ett till par knästrumpor. jag var och sjöng innan oxå, det är verkligen förbasat kul! älskar att sjunga. det är typ livet. chips me. hehe, ha en fin kväll! 
 
saknar sommaren!
 


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: