get your hands up in the air

nu ska jag stänga av datorn. den har varit på alldeles för länge. lovar att mina ögon är fyrkanter. hihi. det går åt skogen med pluggandet. o nu bara så där kom jag och tänka på tyska glosorna. då kan jag ju inte alls stänga av datorn. kommer la sitta hela natten vid onödiga saker och vakna helt död imorgon. jag vet vad jag ska ha på mig. och det är bra. då slipper jag en timme eller två stående framför min garderob med alla mina kläder på golvet. det brukar bli så rätt ofta. förstår inte varför. haha. brukar alltid välja det jag tänkte ta på mig först. efter att jag ändrat mig 243456 gånger och rivit ut alla kläder. de e bra ju. "when i close my eyes it's you i see" det sjöng dom nyss i låten jag lyssnar på. jag vill vara kär. o bli älskad av någon mysig kille som skulle göra allt för mig. som skulle köpa presenter o vara allmänt gullig. ååh. men man kan inte få allt som man vill! får helt enkelt vänta till "mr right" kommer. lär ju ta sin lilla tid dock.. men ha en fin tisdags kväll. jag ska göra mitt bästa för att ta upp glosboken och inte något annat nu. och jag ska göra allt för att gå 3 cm för att sätta mig på stolen och skiva massa noter. halv o hel o fjärdedel och allt det dära. åh.


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: