jag vet inte vad jag ska tro

THOFRÄS!
om 50 minuter ska jag träffa min fina. vi lär la sitta på ett fik i en evighet och prata om allt mellan himmel och jord. Har sprungit runt på stan med mamma och hittade det på bilderna i förra inlägget! +lite tunna strumpbyxor. igår somnade jag i soffan runt 6 halv 7. tydligen har mamma försökt få in mig i sängen men det gick inte. så runt två vaknade jag av att jag hade fruktansvärt ont i nacken och gick in i min sköna säng. på tal om blåbär så har jag testat varenda jävla bh i hela stan. INGA, verkligen INGA passar. jag flippar snart. mina är så uttvättade och äckligt men nej nej, jag hittar INGA nya. det är typ som om affärerna vill att man ska må dåligt över att man har små bröst.  WOHO! får la gå runt naken. hejsvejs


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: