jaha ja, så pass?

något som jag har tänkt på och är fett irriterande är onepiece. Jag äger en själv och det är det mysigaste som finns!  men när man ska på toa måste man ta av sig den. Det är så sjukligt osmidigt! killar har det bra, de kan bara dra upp dragkedjan, men vi måste krångla oss ur den innan vi kan uträtta våra behov. Oftast har man inget under den, så när det är kallt och man tar på sig den för att man fryser, så måste man ta av sig den när man ska på toa. och man fryser typ ihjäl. Stör mig lite smått på detta om det finns någon människa som tycket det är intressant och vill anteckna det. skriv också ner att jag simmade 500 meter idag, så jag lär ha träningsverk imorgon också.


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: