undan för pundan

jaha ja. nu är jag ägare till en skoldator så nu kommer det bli mer bloggande! Mitt liv är galet just nu och jag älskar det och njuter varje sekund. jag är så sjukt glad för alla fina människor jag har runt omkring mig så det är galet. dom äger. skolan är också väldigt bra. har bra lärare i alla ämnen. (vad jag vet än så länge iaf) åkte ut med ekobussen i tisdags o belv biten av något på min hand. det gör äckligt ont just nu o är varmt o svullet.. men jag klarar mig nog! ikväll ska jag troligen till någon från ebbas kyrka och ha lite filmmys, sen den första har jag haft godis och chips förbud vilket är väldigt jobbigt.. har dom godis där idag kommer jag nog börja gråta. hihi, men ha det fint och bra! puss 
 
min bakgrund och enda bild på min nya fina dator!


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: